- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 22-07-2021 19:40
Ik moet eerlijk zeggen dat Paypal naar mij toe altijd erg redelijk is geweest.
Maar speel wel mee volgens de regels nl altijd met track en trace verzenden!
ik vrees dat je eerder slachtoffer bent geworden van een uitgekookte koper dan Paypal of Ebay.
Ja Ebay is een wirwar, totaal ( opzettelijk?) ondoorgrondelijk en als je de weg niet weet een eindeloos verhaal. Maar jij als verkoper zult je moeten indekken. Verzendkosten zijn voor koper en altijd track and trace. Wellicht verkoop je wat minder omdat het duur is maar dat Verdien je weer terug door dit soort ellende te voorkomen.
Ik maak van alles foto’s artikel half ingepakt, helemaal ingepakt, met verzendlabel etc...
Bij aankoop film ik zelfs het openmaken van de doos. Een slimmerik heeft al eens getracht een lege doos op te sturen ipv een kostbaar juweel. Alles netjes opgelost, niet door Ebay die doet helemaal niets, maar wel door Paypal.
Helaas gaat dit systeem nu ook op de schop en neemt Ebay de Paypal claims over omdat er niet meer rechtstreeks aan de verkoper wordt betaald maar aan een tussenrekening van Ebay. Nu heb je echt helemaal geen bescherming meer!
Je betaald aan Ebay maar die is geen verkoper, dus je staat met lege handen
aypal keert wel aan Ebay uit.
Je verkoopt en klant betaald met Paypal maar niet aan jou maar aan Ebay? Dus als verkoper ben jij geen enkele partij meer voor Paypal Je bent volledig afhankelijk van de welwillendheid van Ebay.
ik zou zeggen let nu maar helemaal op,ook al verstuur je met track en trace. Je staat op alle fronten buiten spel.