- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 06-06-2021 12:09
Ik heb het hier ondervonden in België, het is niet meer te doen , ik heb verschillende mails naar ebay gestuurd en altijd afwijkende en verschillende antwoorden gekregen. Hun wijzigingen voor juni klopt niet in werkelijkheid. Op 31 mei had ik 5000 aanbiedingen staan van postzegels met een kleine aankoopwaarde ( de meeste rond 0,10 euro ) deze zouden vernieuwd worden met regel voor automatische hernieuwing tot dat het item wordt verkocht zonder kosten in hun nieuwe uitleg voor aanbiedingskosten. Op 1 en 2 juni werden deze dan ook automatisch terug aangeboden ( +/- 800 items ). Deze zouden ook niet mee tellen voor de 150 gratische aanbiedingen van de maand juni. Het resultaat is de eerste 150 zijn niet aangerekend maar voor de rest heeft ebay mij 0,35 euro aangerekend (+/- 120 euro ) .Ik ben nu alles aan het verwijderen ,het beste voor mij is te stoppen op deze manier kan het niet verder. Of ik ga betalen dat weet ik nog niet eerst eens kijken of ik met hulp van een organisatie een oplossing kan vinden.