- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-10-2011 10:53
@abeldoorn:
Bedankt voor je reactie.
Een LP verzekerd opsturen kost 19.80 euro, wat neerkomt op
meer dan 17 uk pounds. Ik heb het naar beneden afgerond naar 15 pond. Ik verdien dus niets op de verzending.
Standaard aangetekend is inderdaad 13 euro.
Ik heb niet veel claims binnen gekregen, maar zelf als koper wel een aantal keer gehad dat mijn pakket niet aankwam. Toen was ik blij dat ik voor de 'dure' verzending had gekozen.
Ik wil nog wat meer spullen aanbieden, en zit nog een beetje te zoeken naar de beste manier. Het liefst geef ik de koper de keuze welke verzendmethode hij/zij wil, maar ik vind het ebay systeem niet zo flexibel wat betreft aangeven verzendkosten, zeker als het de ebay.co.uk of .com sites zijn.
"Overigens, je kan wel leuk schrijven dat je porto prijzen anders zijn dan die ebay opgeeft, maar als je op ebay iets aan biedt zul je die prijzen aan moeten houden, wat je ook in je veiling erbij zet. Wil je dat niet, dan moet je niet op ebay gaan verkopen...."
Is dit wel zo? Ik zie op ebay.com regelmatig afwijkende portokosten in de itembeschrijving voorbijkomen.
Wellicht is het het handigst als ik de items aanbiedt met gratis verzendkosten, en die porto dan doorbereken in de startprijs. Maar ja, dan zit ik weer met de vraag wel of niet aangetekend....
Kortom, ik ben er nog niet uit.
Alle tips zijn welkom...bedankt voor het meedenken.
groeten,
Alex