- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-07-2011 14:45
de e-bay-martijn die mee heeft gelezen afgelopen dagen zal ook niet meer reageren omdat het juridisch gezien niet verstandig is om hier een uitspraak over te doen.
Hoi,
Mijn excuses voor het misverstand, maar ik ben slechts de moderator van deze forums. Het is mijn taak om er op toe te zien dat het forum beleid wordt nagevolgd en zal nooit een uitspraak over dit soort zaken doen.
Wel kan ik tips geven over hoe u best te werk gaat en zoals ik u al aangaf in mijn vorige post kan die verkoper legaal gezien eisen dat u dat item op uw kosten terugstuurt.
Ik kan u dus aanraden om in het vervolg grondig de verkoper zijn verkoops- en retourvoorwaarden lezen (sommige verkopers accepteren ook de retourkosten, maar lang niet allemaal) en er altijd rekening mee te houden dat er iets fout kan lopen.
Het advies van onze klantendienst om contact op te nemen met de verkoper en even te kijken wat deze u voorstelt of indien nodig een geschil te openen lijkt mij dus van toepassing hier.
Ik zou trouwens ook zeggen om nog even de reactie van de verkoper af te wachten alvorens over te gaan tot het geven van negatieve feedback. Wie weet, misschien geeft hij wel zijn fout toe en krijgt u alsnog de correcte kooi zonder enige meerkost.