- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-07-2011 10:39
bedankt voor je advies Anja. ik heb zojuist mijn schoonzus gevraagd om alles nog even te lezen voor mij, zij is Duits dus dat helpt vast.
De verkoper heeft mij ondertussen weer gemaild en aan mij gevraagd wat ik wil voorstellen om het op te lossen. Ik kan mij vergissen, maar daarmee geeft hij toch wel toe dat hij fout zit. ;\ Ik heb in ieder geval een voorstel gemaakt voor de verkoper en dat stuur ik straks vertaald naar hem toe. en dan maar weer afwachten.
In ieder geval bedankt voor de feedback Anja.
PS. ik heb e-bay ook al verslag gedaan van dit avontuur, dus ik ben benieuwd hoe dit opgepakt wordt.
groetjesss
Update: ik heb e-bay dus een bericht gestuurd en alles verteld.
Voor wie dat nog nooit gedaan heeft. je krijgt wat multiple choice vragen die je moet aanvinken en dan krijg je uiteindelijk een formuliertje waarin je een berichtje kunt typen, en dat heb ik dus gedaan. Nu kan ik dus vertellen dat er geheel helemaal niemand heeft gelezen wat ik heb geschreven. ergens aan de andere kant van het systeem is er een standaard e-mail uitgerold en dat is door gestuurd naar mij, wel met een naam er onder maar er is dus geen persoon die inhoudelijk de e-mailtjes leest. dus dat is naar alle waarschijnlijkheid de reden waarom dit soort verkoop methodes niet worden afgestraft.
Er stond O.A. ook in de e-mail dat als er een probleem is dat ik dan contact moet opnemen met de verkoper of een geschil moet openen. Ach dat wisten we nog niet;-) en de e-bay-martijn die mee heeft gelezen afgelopen dagen zal ook niet meer reageren omdat het juridisch gezien niet verstandig is om hier een uitspraak over te doen. Tsja 😐
Dus ik open mijn geschil nu en ik zal aan het eind van de rit zeker een negatieve feedback achter laten voor de verkoper. Maar zolang de verkoper ook wel positieve feedback krijgt kan hij gewoon door gaan zoals hij gaat. En e-bay weet van niets want niemand leest de klacht.
-- Bewerkt door mardevries op 7 Jul 2011 13:59 CEST