contact ebay, na 4 werkdagen geen antwoordt...

Ik heb iets gekocht in buitenland, na 20 dagen niet ontvangen..

Ik bij paypal een terugvording gevraagt en verkoper boekt het geld terug.. Hij vraagt om aub geen negative fb te geven.

Maar ik heb zoiets als men geen goederen ontvangt na zoveel dagen het geen positieve koop is.

Dus ik geef hem negatieve FB en zeg daarbij wel dat ik geld terug heb gehad en na zoveel dagen niet ontvangen heb.

Vervolgens krijg ik van hem een berichtje dat ik hem schaad daarbij. en dat ik dat niet moest doen.

Nu komt het..

Hij gaat bij ebay een zaak openen dat ik niet betaald heb :S

Terwijl ik dat dus toen wel had gedaan. Moest het voor de 25e december betalen anders zou ik een aantekening krijgen...

Ik ga dus niet weer betalen voor een object wat ik eerst betaald heb, geld terug gekregen heb en FB is gegeven.

Bericht naar Ebay gestuurd en krijg van hun geen antwoordt..

Wat gebeurt er nu.. Het is de 25e december voorbij. zaak gesloten en ik heb 2 aantekeningen .

Ik heb dus nu 2 aantekeningen. De verkoper zijn negatieve FB is verwijderd.

Dus Verkoper levert de spullen niet, krijgt vervolgend geld terug. Ik geef hem FB.. vervolgens gaat hij weer een zaak openen en dat ik niet betaald heb.. en gaat zijn negietve FB en de koper krijgt 2 aantekeningen....

Dit is wel erg krom systeem zo. Dat uiteindelijk de koper alsnog de L*L is.........