Bedreigd en niet geloven
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-07-2012 15:48
Hallo allemaal,
Al een week geleden heb ik geboden op een object en deze heb ik dan dus ook twee dagen geleden gewonnen tegen verbazing in. Ik snapte allemaal niet zo goed hoe het werkte maar wilde het item toch erg graag.
Ik zag bij de persoon dat hij/zij geen feedback had en wilde dat ik meteen zou betalen. Tja, ik moest eerst een paypal account aanmaken en mijn bankrekening moest nog bevestigd worden.
De persoon werd erg aggressief en wilde dat ik zou betalen en begon te dreigen dat als ik niet binnen vier dagen zou betalen, hij/zij ervoor zou zorgen dat ik zou betalen en het item dan niet zou krijgen.
De mailtjes werden steeds aggressiever en ik begon het geloof erin kwijt te raken en geloof (nu we normaal kunnen praten, het is in Engeland) niet dat het nog aan gaat komen (ik moet nog betalen).
Deze persoon wilde het gisteren ook niet annuleren, geen denken aan, hij/zij ging ervoor zorgen dat ik betaalde, en ik ben nu aardig gefrustreerd. Het item wil ik erg graag maar ik ben gewoon bang dat ik opgelicht word.
Wat als ik nu gewoon niet meer reageer...? Ik ben bang dat ik nu 50 euro kwijtraak. Maar als ik niet reageer en ik krijg een geschil aan mijn schoenen, wat kan er dan gebeuren? Een negatieve feedback? Kan deze persoon niets met mijn adresgegevens en bankrekening doen e.d.?