Wereldwijde verzending via EBAY Een RAMP!!!

Naar nu blijkt en meteen mijn laatste ervaring hiermede "Wereldwijde Verzending via EBAY UK & USA " grootste FOUT om artikelen te kopen waarin deze OMSLACHTIGE, LATE & ONNODIGE INVOERkosten maniet wordt aangeboden.

Ik kocht een telefoon uit UK waarin de verkoper dit programma weliswaar keurig netjes wordt aangegeven bij de verzending optie aanbiedt.

Bij betaling aan de koper kwam ik tot de ontdekking dat Paypal twee bedragen overmaakt namelijk 1: aan de verkoper inclusief verzending( naar nu blijkt naar een lokaal adres in UK)

2. een nog groter bedrag aan Courier inclusief inklaring en invoerkosten??

Binnen de EU verzending zijn geen invoerrechten verschuldigd.

Wat nu: Het pakket wordt opgestuurd naar een Depot van dit programma in UK. Aldaar wordt het overgepakt en vervolgens verstuurd naar de ontvanger. Al met al kost een pakketje op zo een manier meer en bovendien ongeveer 7 dagen langer. Want zij doen ongeveer 2 weken over!!! en innen invoerkosten die zij niet doorbetalen aan de instantie's etc..

Ik raad niemand aan om zo artikelen te kopen. Bovendien kunnen artikelen gestolen en/of beschadigd worden daar de verkoper het stuurt naar het Depot en van daaruit gaat het verder!

Bijzonder slechte service van EBAY!!!

U bent gewaarschuwd...

Ik moet nog afwachten of ik mijn artikelen ontvang, wanneer??? en onbeschadigd??

Trouwens tracking lukt ook niet !