- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 07-07-2011 15:52
Hoi Martijn. Sorry hoor, dan gaf ik onterecht een snir naar jou toe. Maar als een verkoper de boel misleid dan is hij op voorhand al illegaal bezig, en aangezien deze meneer gewoon een bedrijf heeft zal hij zich aan de wet moeten houden. Hij denkt echter dat hij zich kan verschuilen achter zijn zelf geschreven voorwaarde maar die vlieger gaat niet meer op als je vanuit een bedrijf handelt. zelfs de huisregeltjes van e-bay doen er dan niet meer toe. maar ik kom er ook wel uit met die knakker hoor, daar maak ik mij geen zorgen om]:). Maar dat neemt niet weg dat e-bay hier best nog eens over na mag denken. e-bay heeft zijn systeem dusdanig dicht gespijkerd zodat er geen mens meer aan de pas komt bij een klacht, das lekker goedkoop, dat snap ik en dat moet ook. Maar e-bay verteld zelf dat misleidende aanbiedingen verboden zijn. en in dit geval is dat aantoonbaar maar e-bay krijgt door zijn systeem geheel niets mee van dit verhaal en dus kan die verkoper gewoon zijn gang blijven gaan. En dat maakt ook dat ik gelijk weer genezen ben van kopen op e-bay.
Maar ik laat het er wel bij wat e-bay betreft. ik zal nog wel laten weten hoe het afgelopen is met de verkoper.
doeiii