Hoi,

Eventjes in verband met het niet posten van namen en objectnummers:

De forums zijn niet bedoeld als middel om iemands naam zwart te maken. Indien iemand u vraagt over welk object of over welke verkoper het gaat kan u indien u op die vraag wenst in te gaan trouwens altijd even een mailtje naar die persoon sturen via communityberichten met daar meer informatie in.

Aarzel trouwens nooit om ook even een mailtje naar onze klantendienst te sturen indien u een vermoeden heeft dat iets niet pluis is of als u moeilijkheden ondervindt met een transactie.

Waarom gaat men tegenwoordig altijd uit van het slechtste? het is hier nooit de bedoeling geweest iemands naam zwart te maken, alleen ik/we dachten dat we op deze manier leden een beetje verder konden helpen, en wat die klantendienst betreft die bestaat nagenoeg in NL niet als je al een antwoord krijgt is dat door een computer uitgespuugd voorgekauwd antwoord waar niemand iets mee kan, althans dat is mijn ervaring en van helaas vele anderen.

Het opsturen van objectnummers via de communityberichten zou kunnen maar is dat dan niet zwartmaken? welliswaar gaat het dan maar om 1 persoon die er van afweet maar zwart blijft zwart in mijn ogen.

Kortom ik heb het idee dat steeds minder mag hier op de PB's