ik denk dat u onze antwoorden niet aardig vindt omdat we niet de antwoorden geven die u graag zou willen horen.

U heeft betaald om een product van plaats A (de verkoper), naar u te krijgen. Een prijs waar u zich neem ik aan van te voren in kon vinden. Als de verkoper vervolgens een andere manier gebruikt om het product bij u te krijgen wil dat niet zeggen dat dat niet mag. HIj had bijv. in zijn auto kunnen stappeen en het u persoonlijk kunnen opverhandigen. Dan had er geen postzegel op gezeten, had u dan ook deze vraag gesteld hier?

Als hij port betaald enveloppen oneigenlijk gebruikt is dat een zaak tussen hem en de postnl (die moeten dan beter controleren en hem strafport gevenb, dan had u wel een punt gehad overigens). En mocht hij wel voor philips werken en daar oneigenlijk gebruik maken van bedrijfsmiddelen is dat een zaak tussen hem en philips. U heeft betaald voor -neem ik even aan- een gangbare zending per post, en dat heeft u gekregen. En misschien heeft de verkoper mnu wel 2 euro winst gemaakt, maar wordt hij later betrapt, boete,ontslag. Dus ik zie het probleem niet..