- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-12-2020 21:48
Mijn pakket is ook 7 december voor het laatst gescanned met 'item received, Netherlands'. De laatste keer (begin november) heeft mijn pakket 9 dagen op deze status gestaan en is toen bezorgd maar nu nog ongewijzigd.
Wat ik vreemd vind is dat in Engeland bij pakketten die na 1 januari binnenkomen er gekeken gaat worden wanneer deze zijn VERZONDEN. Als ze nog in december zijn verzonden hoef je niets exta's te betalen, wel als ze in 2021 zijn verzonden.
Maar hier in Nederland zou gekeken worden wanneer het is aangekomen? Wat wordt verstaan onder 'aangekomen'? Wanneer PostNL het gaat verwerken/sorteren of wanneer er bij de tracering staat dat het in NL is gearriveerd? Op deze manier zou PostNL gewoon lekker de pakketten uit Engeland kunnen opstapelen om vervolgens ze pas in januari te sorteren om nog even lekker wat te verdienen. Dat lijkt mij onrechtvaardig? Zeker wanneer het pakketten betreffen die er al sinds november/begin december liggen en gezien de vertragingen die er op dit moment spelen.. Dus omdat PostNL zo traag is, zouden wij misschien moeten betalen? Ehhh..