Ik ben opgelicht met replica schoenen .Ik heb met Paypal 391,59 € betaald aan de verkoper. Dit was geen bod. Ik heb eBay opgebeld ,ik kreeg eerst iemand uit Utah VS aan de telefoon, die zei dat ik bij eBay UK moest wezen , toen kreeg ik die aan de lijn die probeerde een geschil te openen, dit lukte niet . Er staat letterlijk in de advertentie retourneren 14 dagen plus vergoeding verzendskosten. Masr er is nergens een optie om dit daadwerkelijk te doen . Ik kom op d3 een of ander manier steeds in eBay.nl terecht, waar retourneren nergens te vinden is . Nu heb ik de hele weekend lopen stressen, niet geslapen, berichten naar de verkoper sturen. Maar die negeert mij totaal.
Ik vond dit echt een hele slechte gang van zaken , dat mensen zoiezo eerlijke mensen oplichten . En replica's verkopen . Ik heb nog specifiek gevraagt of ze authentiek waren ,hij zei ja. Kan iemand mij helpen advieseren . Dit moet stoppen ,dit mag geen anderen overkomen. En uiteraard wil ik al mijn geld terug. En die Chinese lijm stinkende plastieken nep schoenen terug sturen.