Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-07-2016 10:47
Klopt indd. verzenden wordt apart aan PB Ltd afgerekend En dan met de gewone koerier verstuurd Heb dan ook nog nooit een postkantoor of een postauto van PB gezien. Pas nog uit UK iets gehad Nu vielen de verzendkosten in dit geval dan in verhouding mee Het GSP verhaal met het int. tracken was een wassen neus Nummer was vrijwel niets op te volgen en Kreeg ook kort voor aankomst pas een track verhaal te zien Pakket bleek met Hermes verstuurt en met het invullen van het Hermes track nummer op de Hermes site was alles netjes van dag tot dag te zien.. Wat de douane kosten betreft is dat niemand kan mij tot nu toe uitleggen wat er met dat vooruitbetaalde douane geld gebeurd. Douane kent dit systeem dus niet en adviseerde mij dan ook met dit bedrijf zelf dan contact op te nemen. omdat dit bedrijf dus in Amerika zit kunnen zij en doen ze er verder ook niets mee. Verder kun je vaak met de verkoper in overleg wel voor een andere verzendoptie gaan Mijn ervaring leert inmiddels dat de verkoper vaak geen idee heeft dat dit een hele dure optie is met allerlei haken en ogen. Zij gaan er vaak voor omdat dit de meest gemakkelijke optie Lijkt....en waarschijnlijk vanuit eBay het meest gepromoot wordt. Vaak gehoorde reactie is dat zij denken dat de koper dit naast andere als optie kan uitkiezen en dus niet dat dit eenmaal door hun aangeboden de enige optie is geworden.