- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 03-09-2015 11:37
Ik weiger pertinent GSP vanaf nu. Mijn redenen:
1. Pintey Bowes pakt je item uit en herverpakt het! In veel gevallen is de verpakking ondermaats in vergelijking met hoe de verkoper het verpakt had.
2. Het is duurder dan wanneer de verkoper het zelf verstuurd en je zelf de inklaring doet en zo de import taxen betaald.
3. Je kan zelf de import taxen terugvragen aan de douane indien je item stuk is en teruggestuurd moet worden. Als Pitney Bowes deze taxen betaald heeft, kan je ze zelf niet terugvragen en hang je af van Pitney Bowes.
Ikzelf zit momenteel in de laatste situatie: eBay verzekerd me dat ik de import kosten terugkrijg, maar ik wacht er al meer dan een maand op. Pintey Bowes zelf reageert gewoon niet op mijn mails! Schandalig!!!
Als ik een item zie dat ik wil, contacteer ik de verkoper en vraag of ik rechtstreeks van hem kan kopen, zonder GSP (ik leg ook uit waarom). Elke verkoper tot nu toe was bereid rechtstreeks te verkopen zoder GSP. Zij kunnen deze optie dus perfect uitschakelen als ze willen.
Ik raad dan ook idereen aan om NOOIT via GSP te kopen deze veel te dure "dienst" van eBay terug naar de prullenbak te verwijzen! Niets dan problemen met Pitney Bowes!!!