hier het zelfde probleem de verkoper heeft het gelijk op gestuurd en wacht al 4 weken

@p.p.g.d schreef:

Een oud draadje maar nog steeds aan de orde van de dag. Wat een ramp. Waarom wordt er niets mee gedaan?

Als Selectvracht zo slecht leverd dan zouden zij gewoon op hun vingers getikt moeten worden door de autoriteiten. Geen waardige postbezorgers zou ik dan zeggen.

Ik heb 1 augustus 2014 een laadadapter besteld uit de UK en gelijk betaald. Hij is dan ook vrijwel direct verzonden maar nu 1 maand en een week later nog niets binnen. Het is nu de derde keer dat mij dit overkomt en telkens uit de UK. Bestellingen uit de US en China via andere shops komen doorgaans binnen 14 dagen binnen.

Een waarschuwing voor iedereen. Koop niet uit de UK met de basisverzendoptie als je niet nodeloos lang wil wachten op je spullen.

@Ebay. Een door iedereen te raadplegen poll m.b.t. levertijden en/of een tevredenheidsenquete na iedere bestelling zou welkom zijn om gebruikers te waarschuwen voor te verwachten problematiek m.b.t. leveringen.