Ik heb 2 carburateurs gekocht voor mijn Chevy bij dezelfde verkoper, hij werkte ook met GSP, moest 2x invoer/verzendkosten betalen terwijl de carbs gecombineerd verzonden zouden worden.

Dus gewacht met betalen en contact gezocht met Ebay (4x gemaild tot op heden geen antwoord en 4x een andere naam er onder) wel de verkoper op de hoogte gebracht hiervan.

Met een dag of 4 kreeg ik bericht dat ik een geschil had met de verkoper citaat uit deze mail: 

"Als de betaling niet op 22-mrt-14 is ontvangen, kan de verkoper eenzijdig het contract opzeggen en heb je geen recht meer op het object. Bovendien kan er een aantekening wegens een onbetaald object worden gemaakt op je account, waardoor deze uiteindelijk kan worden geschorst."

29-4 zijn de carbs door de verkoper verzonden, afgelopen week kreeg ik bericht dat ze niet verzonden konden worden vanwege een import beperking en ook gelijk het bericht dat ik volledig terug betaald zou worden  natuurlijk weer een bericht gedaan aan ebay citaat: 

"Hartelijk dank om ons te laten weten dat u mails heeft ontvangen van eBay en PayPal. U heeft ook een mail ontvangen dat uw objecten zijn verzonden op 1 april 2014.

Wij hebben de hele situatie opnieuw herbekeken en hebben deze doorgestuurd naar een hogere instantie. Wanneer wij een antwoord hebben ontvangen, nemen wij opnieuw contact met u op.

Alvast bedankt voor uw geduld.

Ik wens u nog een prettige dag toe." tot op heden GEEN andtwoord

Verkoper geeft ook niet echt thuis en zegt dat hij nergens van weet en dat ebay met GSP alles regelde en hij daar niets aan kon veranderen.

Ik heb wel vaker spullen uit de U.S. gehad maar nooit zoveel problemen  gehad als nu.

Zowel rechtstreeks als via een tussenpersoon (USA2YOU.nl) dan heb je geen gedoe met GSP.

Heb al wal wat geld terug maar nog niet alles