Ben ik opgelicht en wat nu? Paypal/eBay

Hallo!

Ik zou graag advies willen over een laatste aankoop via ebay van een verkoper uit Litouwen.

Ik heb deze sale 16 december gemaakt en meteen via paypal betaald. Een dag later bericht gekregen dat het pakketje was verzonden. Geen volgnummer bij paypal helaas en ook geen vervoerder informatie.

Maar goed, het pakketje zou er tussen 3 januari en 17 januari zijn. Vandaag de eerste dag dus. 

Ik zou geduld moeten hebben, maar ik heb er een slecht gevoel over.

De verkoper heeft namelijk een paar dagen geleden een (eerste) slechte feedback gekregen waarin staat:

Did not send the item or reply to my messages.

En wat denk je? Ik krijg ook geen reactie op mijn berichtjes.

Bij eBay is het nog te vroeg om een resolution te openen. 

Als ik bij PayPal een geschil wil openen, zegt paypal dat de verkoper niet in staat is om te reageren en vraagt dan of ik wil dat paypal zich erover buigt. Omdat het nog maar de 3e is, wil ik dit nog niet doen. Ze zullen vast zeggen: probeer het nog eens na de 17e.

Wat zal ik nu doen?

1) bij paypal staat zijn emailadres met (volgens mij valse, want niet litouws) naam. Ook een nummer met volgens mij een netnummer van Latvia ipv Lithuania. Daar kan ik een mail naar sturen.
2) bij paypal toch een geschil openen en hun er naar laten kijken, kans is groot dat ze ook geen reactie krijgen denk ik.
3) gespannen afwachten....
4) iets anders!