22% Invoerkosten VOORAF betalen vanwege eBay.nl Programma Wereldwijde Verzending

Ik heb voor het eerst te maken gekregen met de aankoop van wat computer hardware dat er ~22% aan "Invoerkosten" worden opgeteld bij het totaal bedrag (inclusief de verzendkosten) Dit heeft te maken met het "eBay.nl Programma Wereldwijde Verzending" - http://pages.ebay.nl/shipping/globalshipping/buyer-tnc.html wat per 24-7-13 is ingegaan Alleen kon ik voorheen de extra verschuldigde BTW terugvorderen bij de belastingdienst omdat ik altijd wel op de TNT/UPS/DHL factuur is vermeld. Alleen bij de vooraf betaalde "Invoerkosten" wordt het BTW deel dus NIET gespecificeerd... en kan je het dus alleen als kosten invoeren! Heef iemand hier al iets mee gedaan of ergens iets over gelezen omdat in de hele eBay.nl Programma Wereldwijde Verzending voorwaarden het woodt BTW 1x voorkomt... Op zich ben ik er niet op tegen omdat verzendingen hierdoor sneller door de douane kunnen (USPS duurt meestal 4-10 dagen extra bij de douane in NL ongeacht hoe het wordt verstuurd, normaal of Express). Dit moet ik nog ondervinden als de hardware binnenkomt SalesTarget