Heb ongeveer zelfde gaande.

Bij een verkoper in China een Airbrush gekocht met diverse reserve onderdelen.

Na ontvangst blijkt 1 onderdeel niet de goede. verkeerde maat reserve nozzle

De airbrush gaan testen gaat een o-ring stuk (blijkt in de airbrush een scherp deel te zitten.

Maar goed toen testen met spuiten en doet hij totaal niks.

Alles blijkt zo scheef als wat te zitten voor in de nozzle.

Na erg veel mailtjes om het duidelijk te maken, wat gaande is

met diverse personen die er voorbij kwamen. nog niets geregeld.

Ze wilden met steeds maar alleen die verkeerde nozzle sturen

Maar geen woord over de defecte airbrush.

Op het laaste moment dus weken later geschil gemaakt bij Paypal maar helaas wou verkoper niet reageren via Paypal, maar via mijn prive mail. waar ik dus meerdere keren hun op geattendeerd heb.

Via mailhebben ze diverse dingen belooft, ze zouden nieuwe airbrusch sturen (zonder oude retour te sturen omdat verzend kosten voor mij duurder waren als de Airbrush zelf)

Maar het was dus niet opgelost voordat claim nog mogelijk was dus laaste dag claim gemaakt.

Verkoper wou liever niet dat ik dit doe, en vroeg voor een andere oplossing (3 weken lang) maar wat moet ik anders ze bleven maar tijd trekken.

Die laaste week zouden ze het opgestuurd hebben en leven duurt ca 2 a 3 weken.

Nu kreeg ik mail van Paypal dat ik airbrush en het verkeerde product in orgineele en onbeschadigde toestand terug moest sturen terwijl ik nog wacht of ze de nieuwe gestuurd hebben.

Wat ik dus niet weet.

En ik het apparaat getest heb dus gebruikt is.

En binnen 10 dagen de claim gesloten wordt als ik het niet terug stuur.

aangezien ik de reserve onderdelen en potjes die ik erbij gekocht had ook niet meer kan gebruiken.

gaat dan om veel meer producten.

Het is echt zoals eerder vermeld een verkopers garantie.

Want totaal koste me de spullen rond de 60 euro

Zou ik het retour sturen ben ik bijna weer 40 euro kwijt.

En zit ik dan met naalden en nozzles met potjes die ik niet kan gebruiken. voor die 20 euro. waar is die kopers garantie dan ?