Gekocht via ;request total from seller, nu een veel hoger bedrag te betalen
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 30-01-2012 13:25
Hi allemaal,
Ik koop regelmatig producten via eBay, vaak koop ik kleine dingetjes, alleen voor mezelf. Omdat ik wat mensen in mijn omgeving heb die niet goed via eBay durven te bestellen wilde ik voor hun wat spullen bestellen (leren armbandjes) daarnaast wilde ik deze leren armbandjes gebruiken voor een winactie op mijn blog. Ik heb in totaal 30 armbandjes in mijn winkelwagentje geplaatst (via ebay.com ipv .nl) Omdat alles van dezelfde verkoper afkwam, heb ik geklikt op 'request total from seller'. Omdat ik begreep dat ik dan kon onderhandelen over de prijs van de producten. Normaal gesproken kostten deze armbandjes $1,40 per stuk, met gratis verzendkosten, ik probeerde of ik deze armbanden voor ongeveer $1,- stuk kon krijgen. Via 'request total from seller' deed ik een bod op de prijs van deze armbanden. Echter krijg ik zojuist deze e-mail binnen (zie onderaan dit bericht). Wat is er nou gebeurd, boven op de $42 ($1,40 x 30), moet ik ineens verzendkosten betalen, terwijl deze in eerste instantie gratis waren. Bovendien heb ik geen reactie gehad op mijn aanbod, maar krijg ik via eBay ineens een factuur binnen. Misschien heb ik 'request total from seller' wel compleet verkeerd begrepen. Maar ik ga geen $81 betalen voor 30 armbandjes die ik goedkoper zou krijgen wanneer ik deze allemaal los zou kopen. Hoe kan ik dit het beste oplossen? Alvast bedankt!