En de uitkomst: de verkoper is nog sluwer dan gedacht. Nou ja, als dit je "beroep" is, dan ken je het klappen van de zweep natuurlijk. 

Hij heeft Ebay gemeld dat ik niet betaald zou hebben. Dat was het dan, einde van het verhaal. Overigens meldt Ebay  tevens als reden dat ik niet heb betaald met Paypal (ik heb 2 mails van ze ontvangen).

Ik heb een kopie van het bankafschrift geprint en ingescand en gemaild naar Ebay maar hier zal toch niets positiefs uitkomen voor mij vermoed ik. Tevens heb ik zijn bedreigingen naar ze gemaild, daar vroegen ze om. Ik vind het heel jammer en teleurstellend dat Ebay dit soort mensen zijn gang laat gaan, ik vermoed namelijk dat ik niet het eerst en ook niet het laatste slachtoffer zal zijn. Tevens blijft hij mij scheldmails sturen (ik denk omdat ik heb gezegd dat ik aangifte heb gedaan en dit ook ga doen in de UK) en bedreigt nu ook mijn kind. Hij heeft "onderzoek" naar mij gedaan en ik moest mijn kind een gelukkig nieuwjaar wensen. Nou ja, dat zal wel meevallen die dreigementen anders had hij wel geweten of ik een zoon of dochter had. Heb een soortgelijk geval gelezen op internet en het trieste is dat de politie tot 5.000 euro niet tot vervolging over gaat. http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1319404728

-- Bewerkt door angelica1408 op 31 Dec 2011 16:28 CET