- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-04-2013 15:53
Zelf had ik juist met die verkoper eerder goede ervaringen: Snelle levering, goede spullen, en afspraken over de manier van verzenden werden goed uitgevoerd. Van bestellingen die met geregistreerde post worden verzonden, mag je ook wel verwachten dat ze aankomen.
Er waren ook verkopers die niet leverden, of erg laat, of slechte spullen. Toch zie je alleen mijn positieve waarderingen van verkopers, omdat na een Paypal claim en terugbetaling geen waardering meer kan worden gegeven.
Niet ontvangen van een zending hoeft overigens niet altijd een fout van de verkoper te zijn. De postbezorging in Nederland is erg onbetrouwbaar geworden. Steeds vaker kom ik bij aanbiedingen tegen, dat aflevering in Nederland wordt uitgesloten. Zelf heb ik pakketten uit China ontvangen, waar een correcte adressering op stond. Maar als je de barcode opzoekt in de tracking van Post.nl, dan zie daar als adres gewoon onzin staan. Zo kan een pakje ook makkelijk zoek raken doordat het bij de automatische sortering spaak loopt.
Ik kreeg over het afgelopen jaar ook van een aantal bestellingen ook de betaling terug gestort van de verkoper, omdat het pakket retour kwam bij de afzender. De reden: Plotseling weigerde het luchtvrachtbedrijf de verzending van artikelen met lithium batterijen. De verkopers waren dus wel te goeder trouw, maar toch kwam het spul niet aan.