- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-02-2012 10:25
Het is toch werkelijk van de ratten besnuffeld dat men via omwegen een aankoop moet afronden! en eBay.nl laat het in alle toonaarden weer afweten, dit is helaas niet het enige probleem wat de laatste tijd de kop opsteekt op de NL ebay site ook het FB systeem hapert soms!
Hoe moeilijk kan het zijn om deze problemen aan te pakken? eBay verwijst naar PP en die verwijzen weer naar eBay! Hoewel het probleem selectief lijkt te zijn is het wel een vervelend probleem.
Een ander punt van kritiek richting eBay is dat men niet de moeite wil nemen hier te reageren, ik weet dat men meeleest want als er iets verkeerds gepost wordt, is dit in no-time verwijderd dus de censuur werkt wel!
Dus bij deze een oproep aan eBay! reageer eens op al die klachten van leden aangaande bovenstaande probleem en andere problemen, dit geldt voor dit forum maar ook voor het Antwoordcentrum.
Het is mooi dat andere leden proberen te helpen maar het houdt voor ons ook een keer op, en het is gewoon frustrerend dat eBay zich geheel afzijdig houdt, ik bedoel als men al eens reageert op een mailtje dan krijg je 9 van de 10 keer een voorgekauwd antwoord (het zou aan de cookies liggen enz enz) nou mijn koekjestrommel is leeg dus daar ligt het niet aan :^O