dat klopt koevje, de verkoper reageerde nergens op: niet op emails, een geopend geschil & ook niet op een pp-claim; ik heb wel betaad maar geen dvd ontvangen, dus na ruim een maand wachten = rode fb!X-(

Maar je hebt wel direct een wraak negatieve ontvangen!

Tot op heden geen pakketje van degene die een maaand met 'last minute' vakantie was.
Denk dat ik maar een geschil start. ......
koevje
......
koevje
Photobucket

Ondanks de huiverige verhalen hier vorige week toch op een artikel geboden in engeland en de "winnaar"
Artikel op 1 augustus gekocht, 3 augustus berichtje dat t werd verzonden(royal airmail) en 8 augustus ontvangen!!!!
Super vlot dus allemaal.

:-x

2 Jullie pakketjes besteld nu 8 Augustus en nog steeds niks ontvangen !

Van beide verkopers uit UK nix meer gehoord;Ik heb er een hekel aan, maar ik heb ze rood fb gegeven.

HAHAHAHAHA!Voor mijn part is ie blauw of paars, als ik het pakje maar op tijd en netjes krijg!!!!

Een groene bezorger? Nee! Er zijn grenzen.

Als het probleem bij TNT ligt, waarom heb ik dan geen problemen met de post uit U.S. en alleen uit U.K.?
Er rijd hier overigens een (donkere) meneer rond voor selekt vracht, die altijd heel erg keurig komt bezorgen(naar mijn gevoel wel alleen op bepaalde dagen)... en als het tenminste niet zoek is geraakt in de U.K.!
Maakt ook niet uit of iemand nu bruin geel rood of groen of wit is, als het maar gebeurd!En toch iemand moet het doen!

Royal Mail is het die er na mijn idee een potje van maakt!
Heb overigens mijn pakje ontvangen na 2 weken.....en een pakje uit de U.K. dat een week later was verstuurd, was al binnen 4 dagen in huis......?????????

Ze kunnen gewoon niet lezen bij de post, dat is het!!
Theo
Elke morgen weer een nieuw begin!

En als je die oranje streepjescode niet doorstreept, dan blijft hij terugkomen.