Ja, het blijkt maar weer dat termijnen gepasseerd worden doordat de verkoper je aan het lijntje houdt.

In mijn geval ging het om zowel de FB-termijn als het melden van een geschil.

De verkoper in kwestie: antiquechina2009, heeft mijn 1e bestelling wel geleverd (na een week of 4/5)  maar mijn 2e bestelling niet.

Bestelling moest uit China komen. Deze verkoper liet al weten dat het enige tijd kon duren dat de bestelling onderweg is.

Maar nadat ik enkele e-mailtjes heb verstuurd en beantwoord kreeg, bleek dus dat ik gewoon aan het lijntje werd gehouden.

Ja, ik dacht het ene (goedkopere) artikel heb ik wel ontvangen, dus het andere komt ook nog wel..

Enkele berichten van de verkoper:

Verkoper zou informeren bij zijn postkantoor wat er gebeurd is... Verkoper gaf aan dat er goed nieuws was, want het bleek dat andere kopers in 1e instantie ook niks hadden ontvangen, maar uiteindelijk wel....Verkoper zou opnieuw het artikel versturen...

Sinds mijn laatste e-mailbericht heb ik niks meer van de verkoper gehoord.  Kennelijk denkt de verkoper dat ik vanwege het geringe bedrag (ongeveer 11 euro) niks kan of wil doen. Misschien heeft-ie ook wel gelijk en moet ik dit verlies voor lief nemen......