Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 22-05-2007 01:12
Ik verbaas me ook over de grote verschillen in de verzendkosten als ik iets in the U.K. koop.
Iemand had hetzelfde artikel te koop.
Bij de een GBP 6,99 verzendkosten
Bij de andere GBP 20,00.naar nederland
Gevraagd hoe dat kan.Antwoord dat het fout is moet zijn GBP 14,00.(20,00 was de prijs voor Australie)nog veel te veel.Weer een mail gestuurd dat ik hem erg duur vind.
Antwoord .De verpakkingskosten , het wegbrengen en zijn kosten voor Paypal.Dat zal best wel.Hij mag het vragen
maar ik hoef dat niet te accepteren dus dan koop ik gewoon niets bij hem. Ik vraag ALTIJD de verzendkosten op voordat ik ga bieden.Alleen als ik iets heel graag wil accepteer ik soms de duurdere verzendkosten.
Maar de meesten zijn er gelukkig heel redelijk mee .
Iemand had hetzelfde artikel te koop.
Bij de een GBP 6,99 verzendkosten
Bij de andere GBP 20,00.naar nederland
Gevraagd hoe dat kan.Antwoord dat het fout is moet zijn GBP 14,00.(20,00 was de prijs voor Australie)nog veel te veel.Weer een mail gestuurd dat ik hem erg duur vind.
Antwoord .De verpakkingskosten , het wegbrengen en zijn kosten voor Paypal.Dat zal best wel.Hij mag het vragen
maar ik hoef dat niet te accepteren dus dan koop ik gewoon niets bij hem. Ik vraag ALTIJD de verzendkosten op voordat ik ga bieden.Alleen als ik iets heel graag wil accepteer ik soms de duurdere verzendkosten.
Maar de meesten zijn er gelukkig heel redelijk mee .