Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 21-05-2007 17:13
(Nog) niet met pakjes, wel met een verkoper... Ik vraag de verzendkosten op, krijg 9 Pond door. Ik bied, win en krijg opnieuw 9 pond door. Vond het meevallen dus was al blij. Nu krijg ik een mail dat verzenden 25 pond is, of ik even 10 pond bij wil betalen, betaalt hij de rest. Ben ik niet blij mee, ten eerste heb ik het bedrag 2 keer zo doorgekregen, het is geen beginner dus ik dacht dat hij wel eerst zou wegen... Ten tweede omdat ik altijd via de huifkar betaal en het mij dus meer gaat kosten dan die 10 pond, dat enkel omdat de verkoper blijkbaar niet de moeite nam het eerst even te wegen!
Wat moet ik nu doen? Bijbetalen of zeggen dat het zijn fout is dus dat hij ervoor op moet draaien? De mail is op zich wel vriendelijk, maar toch... Bovendien zou hij vrijdag al posten en blijkt hij het vandaag pas weggebracht te hebben...
Groetjes Atinka
Wat moet ik nu doen? Bijbetalen of zeggen dat het zijn fout is dus dat hij ervoor op moet draaien? De mail is op zich wel vriendelijk, maar toch... Bovendien zou hij vrijdag al posten en blijkt hij het vandaag pas weggebracht te hebben...
Groetjes Atinka