Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-11-2009 13:04
Hallo,
Ik heb 20 oktober jl. 2 items gekocht op Ebay.
Deze items heeft de verkoper gezamelijk in 1 pakket naar mij verzonden.
Het betreft een vrij groot (verstekzaag) en zwaar item, maar aanmerkelijk lichter dan 30kg.
Ik schat circa 10-12kg, dit zou geen probleem moeten zijn volgens TNT-pakketdienst.
Ik heb de volgende Trackinggegevens:
Service Type: International Parcels
Shipment Activity Location Date & Time
--------------------------------------------------------------------------------
Attempted Delivery NETHERLANDS 11/10/09 2:26pm
Abroad
At Foreign Delivery NETHERLANDS 11/05/09 1:23am
Unit
Out of Foreign Customs NETHERLANDS 11/04/09 6:45pm
Arrived Abroad NETHERLANDS 11/04/09 6:44pm
International Dispatch UNITED STATES 11/01/09 10:11pm
Arrival UNITED STATES 11/01/09 10:10pm
Electronic Shipping BRICK NJ 08723 10/26/09 5:13am
Info Received
--------------------------------------------------------------------------------
Dit zijn de enigste gegevens die ik via de verzender heb ontvangen.
Hoe hij het "shippings-document" heeft ingevuld is mij niet bekend.
Ik heb een behoorlijk bedrag aan verzendkosten moeten betalen nl. $ 96,--.
Ik heb het dure TNT-informatienummer gebeld 0900-0570 (€0,45/min.) tweemaal gebeld.
De eerste keer kreeg ik te horen dat het pakket om onverklaarbare reden naar afdeling onbestelbare stukken in Den Haag is gestuurd.
De reden waarom konden ze me niet vertellen en was ook niet na te gaan.
De afdeling onbestelbare stukken is telefonisch niet te bereiken, omdat het hier alleen om een opslagloods zou gaan???
De enigste manier om het proces weer om gang te krijgen zou door een verzoek vanuit USPS zijn via de verzender.
Ik heb de verzender gevraagd om contact op te nemen met USPS om de reden te achterhalen van het proces en dit weer in gang te zetten. De verzender zou dit doen maar had slechte ervaringen met USPS en vroeg zich af of dit zou gaan lukken.
De tweede keer dat ik belde (een dag later) werd mij medegedeeld dat het pakket was teruggestuurd reden onbekend!
Eveneens alleen te achterhalen via USPS via verzender.
Ik ben bang dat ik mijn uitgegeven geld kwijt ben en heb er een hard hoofd in dat dit nog goed komt.
Heeft iemand hier ervaringen mee en wat zou je kunnen doen.
Groet, JW
Ik heb 20 oktober jl. 2 items gekocht op Ebay.
Deze items heeft de verkoper gezamelijk in 1 pakket naar mij verzonden.
Het betreft een vrij groot (verstekzaag) en zwaar item, maar aanmerkelijk lichter dan 30kg.
Ik schat circa 10-12kg, dit zou geen probleem moeten zijn volgens TNT-pakketdienst.
Ik heb de volgende Trackinggegevens:
Service Type: International Parcels
Shipment Activity Location Date & Time
Attempted Delivery NETHERLANDS 11/10/09 2:26pm
Abroad
At Foreign Delivery NETHERLANDS 11/05/09 1:23am
Unit
Out of Foreign Customs NETHERLANDS 11/04/09 6:45pm
Arrived Abroad NETHERLANDS 11/04/09 6:44pm
International Dispatch UNITED STATES 11/01/09 10:11pm
Arrival UNITED STATES 11/01/09 10:10pm
Electronic Shipping BRICK NJ 08723 10/26/09 5:13am
Info Received
Dit zijn de enigste gegevens die ik via de verzender heb ontvangen.
Hoe hij het "shippings-document" heeft ingevuld is mij niet bekend.
Ik heb een behoorlijk bedrag aan verzendkosten moeten betalen nl. $ 96,--.
Ik heb het dure TNT-informatienummer gebeld 0900-0570 (€0,45/min.) tweemaal gebeld.
De eerste keer kreeg ik te horen dat het pakket om onverklaarbare reden naar afdeling onbestelbare stukken in Den Haag is gestuurd.
De reden waarom konden ze me niet vertellen en was ook niet na te gaan.
De afdeling onbestelbare stukken is telefonisch niet te bereiken, omdat het hier alleen om een opslagloods zou gaan???
De enigste manier om het proces weer om gang te krijgen zou door een verzoek vanuit USPS zijn via de verzender.
Ik heb de verzender gevraagd om contact op te nemen met USPS om de reden te achterhalen van het proces en dit weer in gang te zetten. De verzender zou dit doen maar had slechte ervaringen met USPS en vroeg zich af of dit zou gaan lukken.
De tweede keer dat ik belde (een dag later) werd mij medegedeeld dat het pakket was teruggestuurd reden onbekend!
Eveneens alleen te achterhalen via USPS via verzender.
Ik ben bang dat ik mijn uitgegeven geld kwijt ben en heb er een hard hoofd in dat dit nog goed komt.
Heeft iemand hier ervaringen mee en wat zou je kunnen doen.
Groet, JW