Hai. Ik heb heel lang niet meer bij ebay gekocht. Nu heb ik 3 a 4 weken geleden bij 2 kopers uit Amerika een game gekocht. De eerste game, nieuw had ik binnen een week, maar de tweede kwam maar niet.

Net  kwam de postbode met het pakje.Ik kon even 16.86 euro of zo betalen! Dat is een hele dure game geworden. Het spel koste 30,50 US dollars. verzendkosten ook 11,60 dollars en nu dit.

Heb de dounae gebeld want hij had er niet bij gezet dat het een tweedehands game is maar dat bleek niet uit te maken.

Mijn vraag ik kan niet aan de verkoper vragen om dit bedrag met mij te delen?

Ik vind het wel echt beneden peil hoor. Tot een paar jaar geleden verzond ik heel veel boeken (bookcrossing) naar mensen overal in de wereld maar de verzendkosten werden zo hoog dat ik er mee moest stoppen.

Dus nu willen ze ook het internationaal kopen en verkopen stoppen.? Ik koop iig niet meer van het buitenland.

Sorry, heb zo de pest in. Als ik dat had geweten had ik de game voor meer in NL gekocht. Was ik goedkoper uit geweest, minder stress en had ik de game al 3 weken binnen.

Ik heb even gelezen hier en iemand schreef dat ze de 22 euro nauw namen. Mijn game was 23 euro en 10 cent. Ik denk ook dat het komt door de manier hoe de verkoper het heeft ingepakt. Je verwacht dat een ps 3 game makkelijk door de bus kan maar het pakje is heel dik.

-- Bewerkt door marlene8_nl op 21 Mar 2012 14:54 CET