annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom worden je verkoop objecten die niet zijn verkocht na 30 dagen verwijderd?

Gaarne een antwoord die het weet.En ook hoe kan je deze objecten weer terug halen??

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Waarom worden je verkoop objecten die niet zijn verkocht na 30 dagen verwijderd?

Op de gekleurde(grijze) balk boven de Overkocht items helemaal rechts klik op Bewerken en dan op Aanpassen...

 

Daar kan je een periode kiezen om objecten weer te geven. Standaard is 30 dagen, maximum is 60 dagen.

Na die 60 dagen zijn ze dus definitief verdwenen.

 

Ze worden verwijderd om ruimte te maken voor nieuwe. Opslag kost geld en eBay maakt liever wat meer winst.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Waarom worden je verkoop objecten die niet zijn verkocht na 30 dagen verwijderd?

Ik plaats mijn artikelen op EBAY.de en zou moeten kijken hoe het op EBAY.nl is.

 

Bij mij is de duur GTG voor de niet-veiling artikelen, d.w.z. ze doorlopen een cyclus van 30 dagen en worden dan weer herplaatst.

 

Auf Deutsch:

 

Angebotsdauer  
Gültig bis auf Widerruf
 
Houdt er wel rekening mee, dat je na 30 dagen weer de plaatsingskosten moet betalen. 
 
Artikelen, die niet verkocht zijn staan bij "onverkocht" en kun je weer opnieuw aanbieden. Hoe lang ze in Onverkocht blijven staan weet ik niet.
 
Zelf heb ik weleens, dat ik bijv. 10 artikelen vermeld heb in een aanbieding en dat na verkoop van die 10 artikelen het artikel verdwijnt. In dat geval kun je het artikel vanuit "verkocht" weer aanbieden. Op Ebay.nl gaat de historie 3 maanden terug, op Ebay.de 1 maand. 
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Waarom worden je verkoop objecten die niet zijn verkocht na 30 dagen verwijderd?

Ik heb even op EBAY.nl en daar komt bij mij ook voor: geldig tot geannuleerd.

 

Misschien is dat bij mij anders, omdat ik een Winkel heb, maar dat kan ik niet controleren.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Waarom worden je verkoop objecten die niet zijn verkocht na 30 dagen verwijderd?

Ze worden verwijderd om ruimte te maken voor nieuwe. Opslag kost geld en eBay maakt liever wat meer winst.

 

ik denk, dat er na het vertrekken van de vele particuliere aanbieders ruimte genoeg is.

 

Als U met "opslag" bedoelt: het herplaatsen na 30 dagen dan kost mij dat inderdaad geld.

 

Natuurlijk maakt Ebay liever meer winst, ze onderscheiden zich daarin niet van de (meeste) verkopers op Ebay. Voor het gratis aanbieden van spullen zijn andere mogelijkheden, zoals een kringloopcentrum of Marktplaats.

 

 

Bericht 5 van 5
laatste antwoord