annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Quiz Thread

Een nieuwe thread die misschien de duizend kan halen.

Gebruiksaanwijzing: hieronder komt een quizvraag. Iedereen kan meedoen. De eerste die het juiste antwoord plaatst, mag als volgende een vraag stellen. Enzovoort.
Houd je van kwis, speel dan mee!
Bericht 1 van 9.964
laatste antwoord
9.963 ANTWOORDEN 9.963

Quiz Thread

En het antwoord is helemaal......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................GOED
Penny
Photobucket

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!
Bericht 9351 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Goed dus.
Penny
Photobucket

Penny
Photobucket
Bericht 9352 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

bump
Penny
Photobucket

Penny
Photobucket
Bericht 9353 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

Nieuwe vraag:

waar kunnen sommigen volgende maand een deel van het eigen risico van de zorgverzekering gecompenseerd krijgen?

het Nederlandse vingertje

Bericht 9354 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

komt automatisch op je rekening...hoef je niets voor te doen.

dromen
Bericht 9355 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

dat was de vraag niet

het komt trouwens bij de meesten niet eens op de rekening, alleen bij diegenen die flink bepaalde medicatie consumeren :(

Bericht 9356 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

zoals ik dus..ik kreeg een brief dat het in november op
mijn rekening werd overgemaakt. (eigen risico voel je ook
het meest bij veel medicijngebruik, huisarts valt er buiten, ziekenhuizen weet ik niet hoe ze dat regelen)

ik weet dat je de naam wilde van de organisatie maar moest
nog ff een andere vraag bedenken..maar dat doe ik straks
dan wel.

CAK

dromen
Bericht 9357 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

CAK is goed

nieuwe naam, nieuw logo en nu met moeite telefonisch bereikbaar

ziekenhuis komt er soms wel, soms niet op, afhankelijk van de ingreep

heb je ieder jaar 1 x pacemakercontrole à meer dan 150 Euro, dan mag je je eigen risico steeds volledig betalen maar je krijgt geen cent terug

heb je een ziekte waarvoor geen behandeling mogelijk is, dan krijg je in de regel ook geen cent terug, ook al heb je medicijnen nodig voor symptoombestrijding

heb je een sterfgeval in je omgeving gehad waarna je huisarts je aan de antidepressiva heeft gezet - en ben je daar gezien de verslavende, afhankelijkmakende werking niet binnen een half jaar weer af geraakt, dan krijg je wel geld terug van de compensatieregeling

en de belangenverenigingen - die niet tevreden waren met dit voorlopige plan - dachten dat ze nog over deze regeling in gesprek waren met staatssecretaris Bussemaker maar die zat lekker in Sina bij de Olympische Spelen en de Paralympics, terwijl haar ambtenaren het voorlopige plan als zijnde de regeling hebben ingevoerd :|

Bericht 9358 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

ja ik heb ook medicijnen voor die symptoombestrijding, valt toch onder chronisch gebruik?

plus nog wat andere die ik hier niet neer ga zetten, maar
raar dat ze dat niet erkennen dan.

en die medicijnen kosten kapitalen dus daar gaat je eigen
risico..ziekenhuiscontroles ook, maar dan ben ik al door
mijn eigen risicobijdrage heen, want die declareren hier
pas heel laat.

en je schiet er toch bij in, want het is maar 47 euro wat
je terugkrijgt van de 150

dromen
Bericht 9359 van 9.964
laatste antwoord

Quiz Thread

het hangt er vanaf welke medicijnen het zijn, op de site van het CAK staat een lijst welke er onder deze regeling vallen

de andere dus niet

zo worden mijn preventieve medicijnen niet vergoed, maar die die gevolgen bestrijden weer wel

als dat blontje met haar ambtenaren enig opvoedkundig en economisch inzicht zou hebben gehad, dan had ze juist die preventieve medicijnen op de lijst gezet: door het gebruik van die medicijnen te stimuleren kunnen nl. allerlei andere kwalen worden voorkomen, wat op de lange termijn veel voordeliger is voor iedereen

Bericht 9360 van 9.964
laatste antwoord