annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De Belevenissen van:

Regen, Werk. Den Haag, Herfst.
Volkoren kaakje, banaan. Koffie.
Er is geboden op de poolse cd, door een engelsman. Die cd komt nog eens ergens. Trein vertraging deze ochtend, zeker bladeren op de rails. Tussen de middag naar de Blokker, er is een nieuwe video uit van bob de bouwer: Winter-editie. Ik zal wel weer voor niets gaan, de blokker heeft vaak dingen in de folder staan, die niet in de winkel blijken te liggen. Niet uitverkocht, maar gewoon niet geleverd aan de shop. Op ebay staat hij nog niet. en de kinders willen de hollandstalige verzie. Moet werken tot half vijf. Dan naar Rotterdam, eten onder weg en weer werken bij de omroep. Elf uur bus naar huis.
Morgen weer om 5 uur op. Gelukkig heb ik nog een extra pak volkoren kaakjes in de la. Biedingen op mijn veilingen zijn welkom.
Bericht 1 van 1.216
laatste antwoord
1.215 ANTWOORDEN 1.215

De Belevenissen van:

Spinazie, met aardappeltjes en gehakt. Lekker door mekaar heen stampen en dan schranzen maar.
Jammer dat ik kies pijn heb, maar deze lekkere prak gaat er toch wel in.
Gisteren bij de huisarts geweest vanwege mijn vermoeidheid. HB 10, Suiker 5.2 normale waarden blijkbaar, dus advies, Neem eens wat rust. Tja.
Vandaag op het werk gelukkig twee man uit de regio er bij. 1 heeft pcs gerepareerd en ingericht, de andere heeft monitoren uit gepakt. Morgen zijn ze er weer allebei. Dan gaat er 1 pcs installeren en de andere ga ik laptops laten inrichten. Hopelijk komt er ook hulp als over een tijdje de 60 telefoontoestellen binnen komen. Want die moeten ook allemaal uitgepakt, gestickerd en op geschreven (Serienummer) worden. Maar goed, die zijn pas besteld en de levertijd is meestal 3 tot 4 weken.
Nog geen tijd gehad de gelopen audit te verwerken en ook de mutatie controlle is niet af. Dus morgen weer een drukke dag. Vrijdag ochtend terug komen bij de huisarts. Dan doen we nog wat aanvullende testjes.
Valt niet mee ouder worden.
Bericht 481 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Wilde ik steeds al melden:
http://cgi.ebay.nl/SWIVEL-SWEEPER-bezem-schrobber-borstel-tapijtreiniger_W0QQitemZ4441226738QQcategoryZ300QQcmdZViewItem

Mocht je interesse hebben, zoek dan eens op de naam, want hier zitten wel pittige verzendkosten bij.

Image hosted by Photobucket.com

Bericht 482 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Zo één staat hier stof te vergaren.
Zonder de originele doos, weinig gebruikt.
Mocht je belangstelling hebben, mail dan maar even.

oranje~ PDA says: Groetjes van het 24/7 eBay-spook!

I am allergic to alcoholics

Je commentaren zijn nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

oranje~ PDA says: Groetjes van het 24/7 eBay-spook!

I am allergic to alcoholics

Bericht 483 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Dank voor jullie reacties en rolveger aanbiedingen.
Vandaag is mijn laatste werkdag, want morgen ben ik vrij en donderdag wordt ik opgenomen in het ziekenhuis voor een alvleesklierpunktie. Tevens worden er tijdens de gastroscopie gekeken of er poliepen uit de maag en 12 vingeringe darm verwijderd kunnen worden.
Hopelijk ben ik maandag weer voldoende opgeknapt om te gaan werken. Bij de vorige twee scopys kreeg ik bloedingen en duurde de het allemaal veel langer.
Maar goed, jullie horen het wel hoe het gegaan is.
Bericht 484 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Oei, da's heel wat.
Sterkte Ronald.

Bericht 485 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ronald sterkte
Image hosting by PhotobucketIngrid

geen externe link meer :p
Bericht 486 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Ook van mij veel sterkte toegewenst Ronald!!

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)
Bericht 487 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

heel veel sterkte Ronald en dat je maar weer gauw op de been mag zijn !!!

....Tranen verdunnen verdrietBEP

....BEPBEP

Bericht 488 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Sterkte Ronald

Photobucket
Bericht 489 van 1.216
laatste antwoord

De Belevenissen van:

Het onderzoek is goed gegaan, ik ben weer thuis. Er waren geen bijzonderheden te zien aan de alvleesklier. Dus ik ben er weer goed vanaf gekomen. Ben nog wel heel moe en rillerig. Gisteren de hele dag in bed gelegen en deze ochtend ook nog. Nu de eerste bak vanille vla naar binnen gewerkt met wat bisquits. Vanavond weer normaal brood eten, Morgen weer alles normaal. Verwacht maandag weer te kunnen werken. Er is geen gebruik gemaakt van de gelegenheid om gelijk wat poliepen te verwijderen. Erg vreemd want dat was wel de afspraak, Maar ach, het blijft Dijkzigt he. Dus dat kan je verwachten. Volgend jaar terug komen. Ik hoop maar dat ik in de tussen tijd dan klachten vrij blijf. Dat zou een geluk zijn.
Maandag krijg ik ook de uitslagen van de bloedonderzoeken.
Ik wil toch weten waarom ik steeds zo moe en duizelig ben, terwijl ik geen ijzer gebrek heb.
Ik ga weer ff liggen. Tot later.
Bericht 490 van 1.216
laatste antwoord