Als ik met de trein zou gaan moet ik eerst met de bus, dan met de metro naar Beurs, overstappen op metro naar Rotterdam CS, dan met de trein naar utrecht, daar met de sneltram naar IJsselstein. Maar als ik kies voor de connextion bus, dan is het bus naar metro, met metro naar capelle, daar op de bus naar ijsselstein, 1 halte met sneltram, klaar. Het is echt korter met de bus. Als je tenminste op tijd bij de halte ben. Ha. Deze week voornamlijk bezig geweest met de magazijn verhuizing. Vandaag de laatste keer gereden. Wat nu nog in het oude magazijn staat, kan de clico in. Morgen ga ik de hele dag naar ijsselstein voor curses ict beheer, Maandag ga ik de oude magazijn locatie vrij melden. Er moet nog het een en ander worden uitgesorteerd op de nieuwe locatie. Ik verwacht dan dinsdag met de maand audit te kunnen beginnen die eigelijk de eerste week van de maand af had moeten zijn. Maar ja, er zit nu eenmaal maar 8 werk uren in een dag he. En de reguliere dienst verlening gaat ook door. ( ik zoek me het schompes als iemand iets nodig heeft, want ik heb de nieuwe indeling nog niet helemaal in het hoofd, dat kost ook tijd ). Maar verder gaat alles goed. Ha. Maandag en Dinsdag avond weer naar Prince2. Hopelijk heb ik in het weekend tijd de afgesproken hoofdstukken uit het studie boek te lezen. Anders moet dar maar in de bus op de heen weg. De sheltie vereniging heeft een najaarswandeling georganiseerd, in Nationaal Park Dwingelderveld. Onze sheltie is een beetje te oud voor de wandeling, maar het is natuurlijk wel een leuk gezicht, al die kleine lassies. 4 november is het. Dus als je in de buurt ben, moet je zeker ff kijken. Nou toedeloe lezertjes. Tot veils.