Een papierendagboek hou ik niet bij, alles gaat electronisch. Ik gebruik I-Diary als agenda en dagboek. De stukjes die ik hier schrijf ( en de stukjes op de andere weblogs etc ) komen in ook in mijn I-Diary, verder staan er natuurlijk alle afspraken, verjaardagen, schoolvakanties, en werk gerelateerde zaken in. Het programma staat op mijn stick en die heb ik altijd bij me. Wekenlijks maak ik een backup van de stick naar mijn hardeschijf.
Vandaag is mijn laatste vakantiedag, de kids moesten weer voor het eerst naar school, en dan lopen we altijd even mee. Nou is het leuke dat onze jongste zoon Kelly vandaag jarig is, en dus metteen op zijn eerste schooldag al tracteert in de klas. En groos dat hij is. Ha. Vanmorgen kreeg hij een pakje pokemonkaarten voor deze dag. Zaterdag a.s. vieren we het met de familie, en dan krijgt hij ook zijn "grote" cadeau. Een Nintendo DS, ach die wilde hij zo graag, met pokemon-ranger. En hij wordt maar 1 keer negen toch. De komende tijd zullen we dus veel op eBay naar DS en GameBoy/Cube spellen neuzen.
Vanavand eten we chinees, en zaterdag taart. (pokemon taart). Nou weet je wel wat Kelly leuk vindt he. Pokemon,Pokemon,Pokemon. Geevulueerd wordt er van. Eerst was het YuGiOh en een beetje Turtles, maar nu is het alleen nog Pokemon. Nou, om 3 uur gaat de school uit en dan haal ik de apen weer op. Morgen weer werken. Zo, dat is wel ff schrikken dat die vakantie zo snel voorbij was. Hopelijk weet ik mijn wachtwoorden nog. De komende week gaat de afdeling verhuizen ( als het door gaat tenminste ) we betrekken een ander gebouw met de IT afdeling. De kamer wordt een stuk kleiner en we komen vlak naast het klantenteam. Wel prettig voor de contacten en samenwerking denk ik. Maar wel heel erg wennen. Hopelijk krijg ik geen plek in de zon. Anders gaat mijn hoofd zo glimmen. (haha) En dan moet het magazijn ook verhuisd gaan worden. Nou dat wordt dus heel veel heen en weer met de bestelbus. Maar goed, dat lossen we ook wel weer op. Positief er tegen aan.