- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 10-08-2006 21:51
Lizz
Lizz
... but I'm not one of them, oh no...
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-08-2006 17:21
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-08-2006 18:03
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-08-2006 14:37
Uren hebben onze jongens rond gerend, geklommen, gegild, en al het andere wat knullen van die leeftijd plegen te doen als ze los mogen. Het was erg leuk. Maar eerlijk is eerlijk, 22.50 voor 3 personen is wel wat veel. Ook was het eten en drinken duur. 1.80 voor een kartonnen bekertje met koffie! Toch was het een fijne dag. De toiletten waren ook leuk: diverse waren op kinder hoogte, zo ook de wasbakken. Leuk gedaan. Weer veel fotos gemaakt, ook voor de PB site. Er waren dan wel geen PB's alleen een stalen muur met stromend water, maar bij uitzondering mag die er best op. Tegen half zes gingen we weer naar Rotterdam. Ik kwam nog even gevangen te zitten in de lift. Op de alarm-bel werd niet gereageerd, maar gelukkig zag een mevrouw ons staan zwaaien en tikken op het glas. Toen kwam er een man met een sleutel en konden we er weer uit klimmen. Benauwde momenten, hadden we maar gewoon met de strap moeten gaan, luiheid word gestraft, blijkt maar weer. Lekker naar de auto en weer opweg. Het had blijkbaar goed door geregend want het was buiten overal nat. Binnen niets van gemerkt.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 17-08-2006 10:06
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 20-08-2006 20:16
In ieder geval verheug ik me wel weer op het dagelijkse bezoek aan de kantine. ( vreetzak ).
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 21-08-2006 11:05
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 26-08-2006 22:45
Verder moesten er 1090 etiketten worden gemaakt voor het pc vervang project, en kwamen er stapels containers met pcs het magazijn binnen vliegen ( voor het project ) nou, vliegen is niet het juiste woord, ik heb me het schompes lopen duwen tegen die karren. En toen kwamen er ook nog bestellingen binnen en diverse reparaties. Een helse week dus. A.S. maandag als een speer twee laptops gereed maken en dan maar hopen dat er voor de week daarna wel vervanging is, want dan ga ik naar het ziekenhuis. Ik wacht het allemaal maar weer af. In ieder geval was er donderdag lekker sate in de kantine. Dus dat was wel weer fijn.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 28-08-2006 19:13
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren