- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 11-12-2005 15:30
geen gekke dingen doen hoor
ook deze dag gaat weer voorbij;-)
...iniminihd
...iniminihd(Ien)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-12-2005 16:22
Maarten
Maarten
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 11-12-2005 19:42
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 12-12-2005 16:53
Vandaag vergeten mijn appeltje op te eten, en ik ga zo naar huis. Dus die bewaar ik voor morgen. Vanavond de kerst versiering op zoeken en dan de lichtslangen buiten hangen. Hopelijk doen ze het dit jaar wel helemaal want vorig jaar ging het niet allemaal even lekker.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-12-2005 16:34
De slinger voor buiten is defect, dus die heb ik in de ocntainer gemieterd. Binnen kort maar ff langs de bouwmarkt voor een nieuwe, want ik wil deze dagen wel lampies op het balkon. En ja, ik ben weer verkouden. Ach wat zou het, hoor ik je denken. Weet ik veel. Je moet toch wat met je leven. Dus dan maar verkouden. Gezond zijn is ook niet alles.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 16-12-2005 23:22
Vandaag op het werk weer bij gesprongen met verhuizingen. Er waren onverwacht veel zieken, dus er was gewoon niemand anders die ze het konden laten doen. Ik heb mijn bandje om mijn arm gedaan en geen last gehad van de kapsel ontsteking. Een uitkomst hoor die brache.
Ik doe nu iedere dag de oefeningen die door de fysio-heelmeester werden voor geschreven en het lijkt te helpen. Liever zo dan een anti biotica injectie.
De veilingen van het 1 euro freelisting weekend verlopen binnen kort, dus dit weekend ga ik wel ff goed neuzen of er nog iets voor me bij staat. Want ik zoek nog wat dingen van B&A en van YuGiOh. Nou mensen prettig weekend.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-12-2005 22:13
Na een paar uur kon ik ook dichtbij pas weer goed zien.
En kon ik eindelijk weer verder met mijn werk.
Vandaag ging alles weer zoals altijd. Forms gecontroleerd, wat monitoren uit gepakt, een printer verwisseld, aan een laptop probleem gewerkt, magazijn op geruimd en weer naar huis,
Morgen laatste dag. Simon komt langs om printers te repareren en ik ga nog 3 laptops inrichten en gereed zetten. Dan zit het er op voor dit jaar. Want de laatste week heb ik VRIJ. Ja wel. Pas in januari mag ik weer komen werken. De collegas doen de deur op slot zodat ik er niet in kan. Ik heb namelijk de gewoonte om tijdens vakanties toch ff binnen te lopen en dan loop ik in eens weer te werken. En dat willen ze niet. Want een van mijn taken is het werk van anderen controleren. En ja, dan zit ik weer mensen achter hun broek. Ik ben benieuwd of het me deze vakantie lukt om er niet naar toe te gaan.
Ik verwacht wel dat ze me zullen bellen tijdens de vakantie, want niemand weet zo goed de weg in het magazijn als ik. Ha. En aangezien mijn geheugen nog al visueel georienteerd is, ( ik weet nooit hoe het heet, maar wel waar het leg ) kan ik ze altijd over de telefoon weer naar de gezochte spullen dirigeren.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-12-2005 22:32
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-12-2005 23:21
Een goede kerst voor jullie en heel veel beste wensen in het nieuwe jaar.
met alle liefs van Socca
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 22-12-2005 23:25
;-)
Maarten