Regen en veel wind.
Penny
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!

Vanochtend erg zonnig. En ja, mijn ramen hebben ook een poetsbeurt nodig. Eerst de keuken maar even in de lage zon goed schoongemaakt. Leuk hoor, kaarsjes aan met Kerst - alles vet en wat zwart. Om half twaalf vielen de eerste druppels - ook nog een opklaring in de namiddag - maar ik merk nog steeds niets van de voorspelde harde wind, onweer en winterse buien. Stilte voor de storm?

Ik zie net op buienradar, dat het noorden van het land weer buiten het algemene beeld valt. De waarschuwingen worden afgegeven voor het overbevolkte gebied...
Wel jammer trouwens, dat niet overbevolkte delen van Gelderland en Overijssel (zo te zien) ook een boel hopeloze grijze luchten en regen kregen.

Het heeft hier een een poosje wat harder gewaaid, maar ik waaide nog lang niet van m'n fiets af. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

9 graden en 't hoost Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

Donker,ik zit met de lamp aan.

Photobucket

handtekening

Ik inmiddels ook... Maar hier een hele zonnige dag.
We zijn aan het klussen, bakje koffie om 11 uur lekker in het hoekje buiten - zon en wel 10 graden, mid-winter. Het voelde tot 4 uur vanmiddag nog als voorjaar en zo zag het er ook uit. Tegen vijf werd het wel fris. Ik teken voor zulke dagen.

het is buiten heerlijk

en helder Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

en winderig

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Guur koud en een harde wind.

Photobucket

handtekening