Naar Henk en Petra kijken die mijn steenstrip muur aan het schilderen zijn.
Ik heb zelf ook een stukje gedaan :-D

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening

#5497 Hadden we laatst op het werk ook. Apparaat na twee weken terug uit reparatie, een uur later weer precies hetzelfde probleem (lampje bljjft snel knipperen, apparaat verwarmt niet). Heb ik even wat gerommeld aan het palletje onder het waterreservoir, en toen deed-ie het gewoon weer.

(We hadden wel een reserve-apparaat hoor, want zonder Senseo komen we de dag niet door.)

Goed dat je het zegt Peter,als hij weer terug is en hij doet het weer niet ,eerst ff palletje rommelen bedankt :-)

handtekening

hihihi, ik hoop écht dat het helpt

die computerklojo van mij heeft ook nog steeds niets van zich laten horen trouwens
ik ga hem zo weer even pesten denk ik

Image hosted by Photobucket.com...iniminihd(Ien)

Moet je doen Ien ;-)

handtekening

Ik lust geen koffie, dus dat soort problemen ken ik gelukkig niet. ;-)

Op mijn werk is er vannacht echt met computers gegooid. En twee beeldschermen het raam uit, foetsie. X-( Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

#5508 Voor de volledigheid: achterop het apparaat zelf zit een gat waar het tuitje van het reservoir in past. Daarin zit een soort zeefje met een wit plastic kruis dat kan draaien (ik heb de steel van een theelepeltje ervoor gebruikt). Om de een of andere reden maakte dat onderdeel niet goed "contact" waardoor het apparaat niet registreerde dat het reservoir erop stond. Na mijn gemorrel was het probleem verholpen, maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat het altijd helpt.

Ja Tineke, ze zitten in het goede gaatje, maar voor de zekerheid had ik alles al verwisseld en ook 2x alle stekkers eruit en alles weer opnieuw. Eerst ook nog Windows herstel en daarna volledig herstel naar de Packard Bell fabrieksinstellingen, ook leuk kun je de hele computer weer opnieuw installeren, maar niks. Bij de Packard Bell "helpdesk" wilden ze me dat allemaal nog een keer laten doen, dacht het niet dus. Er mankeert gewoon iets aan dat ding. Nu zou er een nieuw moederbord in moeten, erg leuk in een gloedjenieuwe computer.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

😞 balen Lizz