Bezig met proberen bij te lezen...is echt geen doen als je even niet ben geweest!:O

Baal gelijk even mee met Wil..weer verplicht aan de (niet te pruimen) oploskoffie..

Corrie succes wensen met de voorbereidingen en mocht ik je voor die tijd niet meer 'spreken' alvast feliciteren en een hele fijne dag toewensen!!
MADDY

MADDY

Ben benieuwd wat ze nu weer zeggen,vorige keer stond er op het reparatie rapport"niets gevonden".
Maar hij deed het wel weer toen hij terug kwam.
Nu weer hetzelfde probleem HIJ VERWARMD NIET.X-(

Image Hosted by ImageShack.us

handtekening

Stelletje sukkels.

handtekening

Maar ik had de doos nog

handtekening

:^O snipe

handtekening

Feli Wil 😉
Kouwe koffie is niet écht lekker :-p...ik zou als ik jou was om een nieuwe vragen, hij viel toch nog onder de garantie, blijkbaar is het dus niet te repareren..
MADDY

MADDY

Mijn computer uit het raam willen gooien. Vanaf dag 1 (nu ruim een week geleden) geen geluid. PB helpdesk (hoe durven ze een stel robots die naam te geven), bij elkaar al bijna 3 uur (a 15 ct per minuut) met het tuig aan de telefoon gehangen, en steeds willen ze dat je dezelfde handelingen uitvoert, alsof je net zo'n debiel bent als zij. De arrogantie van de domheid ten top.
Zitten janken van machteloosheid. Nu zal er eindelijk contact (binnen 5 werkdagen) worden opgenomen om een afspraak met de monteur te maken. Moederbord moet vervangen. Leuk hoor 900 zuurverdiende euri uit te geven voor een dud-computer :-(

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

Het ergste is, dat ze niets van Vista weten, want ze zijn nog niet naar de cursus geweest. Maar wel aan de telefoon hangen van een helpdesk. Dat zijn dus echt voorgeprogrammeerde robots, die elke vorm van zelfstandig denken onbekend is. En iedere keer als je weer in de wacht hebt gezeten roepen: Bedankt voor het wachten!. Het is maar goed dat ik ze niet voor me'n neus had, want ik denk dat ik die computer op hun kop had kapotgeslagen.

Zo effe afgereageerd :-D

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

zitten je speakers in het goede gaatje Liz?

weet dat dit dom klinkt, maar gebeurt mij nog wel eens.
vergeet altijd welke van de drie ik moet hebben.

dromen

m'n eendje verzorgen

Photobucket