fibreer
Penny
Photobucket

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!

fibreren
Penny
Photobucket

Penny
Photobucket
Hoop doet leven,leven geeft hoop!!!!

euh volgens mij is het vibreer en vibreren..

dromen

oengaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

GROETJES JOOST

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com

boenga.

RI
RIB
BIER
BRIEF
BRIEFT

(over·brie·ven (overgankelijk werkwoord; briefde over, heeft overgebriefd; overbriever, overbrieving)
1 verklikken
2 (iets ongunstigs) per brief mededelen ) Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

BRIEFT
BEFRUIT

het Nederlandse vingertje - proud member of the MUTSEN KUDDE

het Nederlandse vingertje

RI
RIB
BIER
BRIEF
BRIEFT
BEFRUIT
BIERFUST

BRIEFT
BEFRUIT
TURFBIER Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

RI
RIB
BIER
BRIEF
BRIEFT
BEFRUIT
BIERFUST
FIEUBORST B-)

jammer van het turfbier, bestaat dat?

het Nederlandse vingertje - proud member of the MUTSEN KUDDE

het Nederlandse vingertje

Volgens google bestaat turfbier wel. Ik ben geen bierliefhebber, heb 't nooit gedronken.

Kijken wat ik met een r of een s kan. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket