wat duurt dat lang... B-)  :^O

Photobucket

Weet je waar ik gisterenavond van onder de indruk was?

Tijdens de wedstrijd Spanje - Ierland, toen de Ieren al met 4 - 0 achter stonden alle Ieren begonnen te zingen en zelfs doordingen toen de wedstrijd al afgelopen was! Daar kunnen alle supporters een voorbeeld aan nemen!!

Ik ben niet snel onder de indruk maar hier kreeg ik kippevel van echt prachtig!!!!!

De Ieren drinken teveel...die zingen altijd door :^O

Wijntje? ;\

Photobucket

Toepasselijk dat "standing still"]:)

Zeg maar gerust, het p.b. ligt op zijn kont.

lekker laten liggen!!! laat Martijn de boel maar op slot gooien en de sleutel inslikken!!!

B-)

😮

handtekening

Ik weet dat er hier haast geen hond meer post, maar geloof dat er nog wel wat gelezen wordt. Dat een rondje kan er wel vanaf.

Ik heb woensdag per mail gesolliciteerd, werd daar donderdag over gebeld, gister op gesprek geweest en begin volgende week voor 4 dagen per week. Kortom, er is weer brood (en wat beleg) op de plank!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/animaatjes-gefeliciteerd-28240.gif

met je nieuwe baan Corrie:-x

Ik weet dat er hier haast geen hond meer post, maar geloof dat er nog wel wat gelezen wordt. Dat een rondje kan er wel vanaf.

Ik heb woensdag per mail gesolliciteerd, werd daar donderdag over gebeld, gister op gesprek geweest en begin volgende week voor 4 dagen per week. Kortom, er is weer brood (en wat beleg) op de plank!

Ik kom hier inderdaad bijna nooit meer.
Maar gefeliciteerd Corrie.

handtekening