Bij is het wel grijskleurig, maar met CTRL+V , shift+insert en bewerken in de browser en dan plakken is het geen probleem.

Als die bij mij zwartgekleurd is dan plakt die het plaatje niet maar de voorgaande text wat nog op het klembord zit...

Er zitten dus gewoon verschillen in de pc's ergens...

BuzzzGames - Free Online Games

Bij is het wel grijskleurig, maar met CTRL+V , shift+insert en bewerken in de browser en dan plakken is het geen probleem.

Als die bij mij zwartgekleurd is dan plakt die het plaatje niet maar de voorgaande text wat nog op het klembord zit...

Er zitten dus gewoon verschillen in de pc's ergens...

Ik denk dat er ook verschil in is, welke Os/windows gebruikt wordt.

Blijkt wel dat al die veranderingen van Ebay niet voor iedereen even goed uitpakken, ik blijf vinden dat het een volledig nutteloze verandering is en in mijn ogen niets toevoegt, ok sommige dingen gaan wat sneller nu maar qua overzicht vond ik het vorige format toch beter.

Ik heb het bij windows 2000 en XP inderdaad niet nu ik het even snel bekeken heb maar vista wel, dan zal dat het wel zijn ja...

Ik heb het bij windows 2000 en XP inderdaad niet nu ik het even snel bekeken heb maar vista wel, dan zal dat het wel zijn ja...

Ik gebruik op de

Desktop Windows 7 Premimun Home 32 bits

Laptop Windows 7 Premium Home 64 bits

En het werkt nu op albeide goed, zowel in IE en FF

Dus gewoon ff vragen bij de mensen welk OS systeem ze hebben om daarop een goede uitleg te geven hoe een afbeelding te plakken...

S. S. Skater

Griiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssss

ff

de

onderste

en

thankjoe