Die merels hebben het paradijs gevonden bij jou in de tuin Lizz :^O

Dineke, wat een prachtige foto's, helemaal het einde!

Liefs,

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Lizz heeft een 5 sterrentuin. Elke ochtend ontbijtbuffet.

Die blauwe regen hier ver boven vond ik trouwens ook errrg mooi.

Toen ik hier vanmorgen de gordijnen open deed stond ik oog in oog met een konijn dat zat te ontbijten. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

😄 Nou een konijn voor je raam is ook leuk.

Mijn jongste kleindochter zei altijd over konijnen: Die worden later een haas. Waar ze het vandaan hallde weet ik niet, maar ze was er niet vanaf te brengen.
Nu is ze 9 en weet beter 😄

Wat een leuke foto's weer.

Ik zet maar geen foto's meer, bij mij is niet zo veel veranderd. Alleen als iets heel mooi bloeit, zal ik een foto maken.

Ja ik heb het druk met de merels. Tig keer per dag het vogelbad bijvullen, buurkatten wegjagen, appels neerleggen. Maar ik word iedere avond bedankt door een prachtig concert.

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

mooie vlinderfoto's dineke. erg goed gelukt, heb alleen koolwitjes en zandoogjes op het moment, net nog wel wat andere snapshots gemaakt

Wij hebben gisteren de sleutel gekregen van ons nieuwe huis. En de tuin is zo enorm groot maar erg verwaarloost. Er zitten 2 grote vijvers in die nogal stinken. En eigenlijk heb ik geen zin meer in het onderhoud van een vijver. We gaan ze dus lek prikken. Als ik alles wat op orde heb zal ik foto's hier neer zetten.

Mieke (ebaywinkeltje Niksmismee)
Photobucket - Video and Image Hosting

Mieke (ebaywinkeltje Niksmismee)
Photobucket - Video and Image Hosting

onderhoud is vrij makkelijk, toen ik hier een paar jaar geleden kwam wonen was de vijver(ex zwembad 220 cm diep)gevuld met een groene stinkende oersoep,dat heb ik er nagenoeg allemaal uitgepomt met een klok(dompel)pomp, daarna gevuld met nieuw water, en de klokpomp in een vijverbol gestoken die zomer en winter draait, algen hebben een hekel aan zuurstof, de vijver is nu nagenoeg glashelder en onderhoudsvrij met salamanders kikkers en allerhande watergedierte en planten, ik doe morgen nog wel wat fotootjes plaatsen, ben nu een beetje afgedraaid, net een concert in de gelredome achter de rug van roger waters(pink floyd) truste

nog een paar vijverfoto's en zn bewoners

Ooooo........wat mooi weer...........
Daar zou ik wel willen wonen.

Dit nestje hangt op ons balkon......

Groetjes, Anja

Groetjes, Anja

Wat moooi Anja! En dat ze zich nog laten fotograferen ook.

Je hebt weer héle mooie foto's Henry! Ik vind dat veertje erg mooi. Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket