ze komt morgen pas hoor 😛

http://www.paradiso.nl/web/show

dromen

dromen

jaja maar die is uitverkocht
extra ingelast concert:^O
denk ook dat ik daarom een voutje maakte met de datum

morning 2U

Photobucket in beeld

geen externe link meer :p

nou ik ga maar eens zien hoe lang ik t uithoud buiten,
zo ie zo in de schaduw daar is t MAAR 25 graadjes:-p

laterssss

Photobucket in beeld

FJN WEEKEND ALLEMAAL, heb geen photobucket meer, beetje magertjes zo he. Photobucket

valt wel mee alleen je I doetUtNieMeer

bakkieterwijlikwachtopmijnvissie

santana - transcendance

Photobucket in beeld

Misschien te snel Ing, en dan weet je het wel. Las trouwens dat je flink aan het verbouwen bent, wij zijn hier net klaar alleen de plinten nog. Alle marmeren vloeren eruit liggen nu grote antraciet tegels, beetje meer van deze tijd. Alle toiletten, vervangen door van die hangtoiletten en opnieuw betegeld tot aan het plafond. Nu nog een plaat onder de keukenkastjes, heb van die witte tegels, waarvan de voegen lelijk zijn geworden, weet alleen niet welke kleur, misschien zacht grijs, past wel bij de vloer, alleen ligt verderop weer een parketvloer. Jaja wat een problemen, sterkte met jouw verbouwing Ing. Je schelpjes heb ik nog steeds veel plezier van! Groetjes

karin Photobucket

grinnik lekkers hé...

je kan altijd die schelpen nog inmetselen als je er echt niet uitkom:^O zeg je dat t parket een vlonder is, dan past alles weer bij mekaar,

hier nog 2 weken(klinkt als nix als je t snel zegt:-p) daarna nog afwerking van t aanrechtblad, dat wordt pas ingemeten als de keuken staat,suc7 verder U2

Photobucket in beeld

2 22

Photobucket in beeld

pfff die vis moet nog gevangen worden zekers

Photobucket in beeld

ow dat had ik eerder moeten zeggen

laterssssssssssss

Photobucket in beeld