klein kleurig bloemetje in de tuin

het friemelde door het gras, eerst dacht ik dat het een stervende vlinder was, maar eenmaal op mij vinger geklautert bleek het een vlinder te zijn die net ontpopt was en bezig was zich uit vouwen

Wow, die vlinder is mooi!!! En je kan zelfs de stipjes op z'n oog zien! Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

Allemaal heel mooie foto's, echt! Maar wie laat er ook nog eens een mooie tuin zien aub? Van een insekt word ik toch minder blij dan van mooie bloemen of tuinen, of een heel leuk balcon :-p

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...

De vogels vind ik ook prachtig, de duifjes staan op mijn bureaublad :-x

Lizz

Lizz

Mijn tuin wil je niet zien.
Op sommige plekken is het gras helemaal dood enop andere plekken heeft de pup zitten graven. 😮
Maar zou inderdaad ook wel weer eens een mooie tuin willen zien. :-)

De tuin is vooral nat, en ik moet er hoognodig mee aan de slag.

Hier een uitgezakte hibiscus
Photobucket - Video and Image Hosting

die toch wel mooi bloeit.
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket

Nou, valt wel mee, dat uitgezakte hoor! Wat een mooie bloem is dat toch he? Ik heb een grote blauwe op stam, maar die is wel bijna uitgebloeid lijkt het.

Lizz

Lizz

Overigens is de 2e bloem van de waterlelie nu ter ziele. Ik hoopte al dat er een derde op komst was, maar nog niets gezien.

Lizz

Lizz

Zo.......nou kom ik effe........ben toch heel erg op zoek naar een roos.......maar wel een aparte.....iemand enig idéé.

deze wil ik dus in mijn tuin, maar hier kennen ze um niet Emilie
Hier klikken mag (maar moet niet)

#906...pas gesnoeid van de buren.........geeft veel rotzooi...maar in de bloei issie prachtig Emilie
Hier klikken mag (maar moet niet)