de houtwal had ik in het voorjaar aangelegd, met vlieren als dichtgroeiers, echter het is hier letterlijk zo stervens droog geweest de afgelopen maanden dat alleen achterin de vlieren zijn gaan groeien, de rest is gewoon verpietert,
als je de andere al eerder geplaatste foto's bekijkt zul je zien dat ik omkom in bomen/struiken en wat dies meer zei, vrijwel alle meestvoorkomende soorten struiken/heegsters beukhaag en bomensoorten staan wel in de tuin ca 4.5 ha het is amper bij te houden, maar het geeft een heerlijk gevoel als alles er weer netjes bijstaat, alleen bij de treurwilgen en de grote acasia's
is de herfst al ingetreden , zoveel blad als die nu verliezen op het moment.
groetjes henry http://s70.photobucket.com/albums/i105/henry8876

naar een gave handtekening ben ik ook nog zoekende:-)

Wat een prachtige foto's allemaal
Emilie
"Teveel make-up is een masker."

:-Dneeee niet verkleinen! is niet als handtek bedoeld:-x

kheb um als achtergrond..groot zat;-)

btw..Henry..een waterlelie he..kan ik die gewoon afsteken..dan ding groeit ut vijvertje uit..en eigenlijk wil ik een stek in een teil planten..omdat de vijver eerdaags dichtgegooid wordt wegens tuinverbouwing..is dat mogelijk?
Emilie

dat weet ik niet precies, deze staan in een bak ca 170 cm diep, het grootste deel van het jaar zitten de stengels en bladeren onder water, pas tegen het eind van de lente komen de bladeren die eerst bruin waren naar het oppervlak waar ze langzaam groen kleuren, vandaag de eerste bloem.

ik zal het eens proberen op te zoeken, ben nu zelf ook wel benieuwd:-)

Knop zat..er ergens zondehh om te verbouwen nu, maar ja.. HET MOET tis een wildernis..maar gezien de prachtige roze bloemen wil ik gewoon een soort "memory" in een grote teil en die bladeren geven toch een heerlijke beschutting voor het water
Emilie

ut stinkt.............
Emilie

:^O
Emilie

Henrybook je bent geweldig, ik heb me suf gestolen uit je emmer. Elke week een nieuw schitterend bureaublad van Henry :-x

Lizz

Lizz

... but I'm not one of them, oh no...