ja hoor! lijsterbessen, vlieren,hand en stoofperen, geen krentenboompje helaas. maar wel een heuse houtwal van al het snoeiafval,
van de moerbeien van de moerbeiboom en de pruimen is dit jaar niks van terecht gekomen, aalbessen in overvloed, de kruisbes is kaalgevreten door de rupsen, plukt straks wel makkelijker, zitten alleen bruine vlekjes op,

onrijpe vlier

de houtwal met bbq plaats

lijsterbes, en wat voor een!!

toegift:-)

ik heb in mijn phbuck account het publiekelijk toegankelijk gemaakt (aangevinkt), echter hoe kunnen en kunnen jullie nu in het album komen?
het lukt mij in ieder geval niet van buiten af.

mischien met deze link?

http://s70.photobucket.com/albums/i105/henry8876

:-Dstruweel, ik kom er in om:^O

de link werkt, 🙂

ja ook meidoorn, kwam laatst nog een mannetje van de gemeente langs voor inspectie op een of andere ziekte die schijnt nu rond te waren onder de meidoorn, het zou volgens hem zo zijn dat als de meidoorn deze ziekte zou hebben, vrijwel alle meidoorns in directe omgeving volgend jaar het loodje zouden leggen,er was gelukkig alleen spint vastgesteld,

zou iemand mischien even voor me kunnen kijken of ik de openstelling van mn album wel secure genoeg heb ingesteld?

Ik kan er gewoon in en je foto's bekijken Henry.
Ze zijn prachtig.

hoi sil, maar als ik op de rechtermuisknop optie mijn afb bekijken hipt ie zo over in mijn pc, dat lijkt me niet de bedoeling, ook via andere pc geprobeert gebeurt hetzelfde, heb hem ff geblokeerd

weet jij een oplossing, de bedoeling is dat alleen de photbuck openstaat en niet mijn hele pc help!

de link staat weer open, ben er al uit, het laat alleen de content zien van de pc waar mee ingelogd wordt, net ff met de nieuwe laptop geprobeert, blont he!:-D

Moooooie foto's Henry! Knap dat je o.a. een kikker zo ver krijgt dat ie voor je poseert. Lukt mij niet, hij gaat er steeds vandoor. Image hosting by Photobucket
Photobucket

secondelijm, nee hoor grapje:-D, 12 X optische zoom