er wordt vast wel een lippenstift gedoneerd 😉

(kun je er zelf pompeblêden op tekenen)

De eerste werk dag is mee gevallen, jammer van de regen, maar verder ging het goed. Het magazijn staat er nog netjes bij, en de administratie was bijna af. Alleen de uit reparatie terug gekomen goederen waren niet gecontroleerd, maar die bleken in orde. In de week dat ik er niet was, heeft een collega afscheid genomen van de site, dus ik heb taart gemist. Ach ja, kan beuren. Ik zal hem wel missen want het was best een gezellige gast. Maar goed, mensen gaan en komen, zo hoort dat nu een maal.
Morgen ochten om half acht komen de monteurs om nieuwe tl buizen op te hangen in het magazijn. Dus moet ik extra vroeg binnen zijn, anders kunnen ze er niet in. Een goede gelegenheid om gelijk de afvoer spullen bij elkaar in de rolcontainers te zetten. Dan kan ik weer eens kijken of de opkoper weer eens gebeld kan worden, zou heel wat ruimte schelen.

@rboortman : heb ik jou al niet gezien in het ebaycafé.be? 😉

@poezeke21, geen idee, ik kom op zoveel plaatsen ;-]

Vandaag ben ik met mijn vrouw en onze twee kinderen naar een voorstelling geweeest van Bassie en zijn vriendjes.
Een leuke voorstelling, ik verklap niets, maar moet wel zeggen dat ik Adriaan wel miste. Toch heb ik flink wat af gelachen en de kids vonden het fantastisch. En na afloop kregen ze een handtekening van Bassie. Die hangt nu op hun kamertje aan de muur. Ik had gehoopt dat Bas ook nog wat mondharmonica zou spelen, maar helaas.
Verder weer toppie. En beter verstaanbaar dan de voorstelling in circus althof.
Bassie, tot de volgende keer!

Ik ben ook heel grappig, wil je van mij ook een handtekening voor boven je bed?

Ben inmiddels ook heel beroemd...

ik snipe wat af op 296

tja

met alle van change

vind het

met alle van change