op volgend object +0.20gbp

Hallo ik heb gister 1 printboard gekocht toen zag ik onderaan staan op volgend object +0.20gbp dus toen had ik er nog 1 gekocht en daarna gesamelijk afgerekent maar nu heb ik voor alle 2 de printboarden aparte verzendkosten van 1.58gbp. hoe kan dit nou?

heb je ook gechecked of die bewuste verzendkosten voor NL zijn en niet voor de UK?

dit staat er

Verzending GBP 1,78

Elk volgende object GBP 0,20

Nederland

Royal Mail Airmail (Small Packets)

U heeft op 18 mei bij de desbetreffende verkoper 4 items gekocht dus waarschijnlijk heeft u daarom afwijkende verzendkosten berekend gekregen.

Ik heb meerdere dingen gekocht maar ik heb 2x zon print board gekocht waarbij staat volgende object +0.20gbp . ik vind het wel jammer van ebay want daarna kan ik mijn aankoop ook niet meer ongedaan maken. anders had ik er maar 1 gekocht, ik heb de verkoper ook een berichtje gestuurd maar die zegt niks terug (die lacht waarschijnlijk in zn vuistje)

je kan ook gewoon even wachten alvorens te betalen en vragen om een gecombineerde rekening! niet iedere verkoper zit 24/7 achter zijn of haar PC, dat u meteen betaals siert u maar is niet altijd in eigen voordeel, meestal is het handiger even te wachten op de factuur van de verkoper.

Bedankt ik wist helemaal niet dat ik gecombineerd verzendkosten kon aanvragen ik drukte altijd gelijk op kopen. dat heeft me veel geld gekost.

Het is altijd handig als u meerdere items van 1 verkoper wilt kopen die vantevoren te vragen of hij/zij gecombineerde verzendkosten aanbied! de meeste doen dit en dit kan behoorlijk veel schelen!